2.3.1 Metodika evidence spisů ve správním řízení a způsob předávání spisů mezi správními orgány
MV ČR
Pro evidenci spisů ve správním řízení a pro způsob předávání spisů mezi správními orgány se
doporučuje tento postup:
1. Žádost, kterou se zahajuje správní řízení, se v den doručení opatří otiskem
podacího razítka s číslem jednacím, k němuž se založí sběrný arch. Oznámení o zahájení
správního řízení z moci úřední se opatří rovněž číslem jednacím, k němuž se založí sběrný
arch. Obdobně se bude postupovat i v případě, kdy se věc odkládá, případně, kdy správní
orgán nařídí exekuci. Spisová značka podle správního řádu je svou podobou shodná
s číslem jednacím sběrného archu.
2. Všechna podání, protokoly, záznamy, písemná vyhotovení rozhodnutí, další
dokumenty, které se vztahují k dané věci, a přílohy se označí číslem jednacím sběrného archu,
lomeným pořadovým číslem dokumentu ze sběrného archu. Označení dokumentu se
u doručených dokumentů vepíše do podacího razítka, u dokumentů vlastních na první…